Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с тоци

    Снощи ми се появи повреда в начален стадий .Ако някой се е сбутвал с такава простотия да помага , моля.Значи понякога при включване на мигач започва да премигва цялото табло и да присветва лампата за зареждане.Друг път работят съвсем нормално . На аварийни проблема не се проявява.Много е дразнещо.Проверих зареждането ,ремъка на алтернатора , релето за мигачите , самите мигачи дали имат хлабави връзки или клеясали байонети на крушките , но нищо не откривам за момента.
    ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

  • #2
    На мен ми прилича на проблемна маса към таблото...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      и аз това помислих , но на аварийни не се проявява , а тогава освен всичко останало мигат и двете посоки и индикатора за аварийни - т.е. три лампи , при завиване една (ляв или десен мигач)

      ---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:43 ----------

      най-неприятното е , че не всеки път се проявява!
      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

      Comment


      • #4
        При мен също има леко мигане на таблото при пуснат мигач, но още не съм ровил да разбера кое го предизвиква...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Ако открия нещо ще споделя задължително.Нека да почне да се появява редовно , че така е мъка да се търси!А и ако на теб ти блесне някоя идея ще съм благодарен да споделиш!
          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

          Comment


          • #6
            Ако мига и осветлението на часовника,това е признак за начален стадии на заминаващ си алтернатор ( или четки или износени неравномерно втулки на оста)
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
              Ако мига и осветлението на часовника,това е признак за начален стадии на заминаващ си алтернатор ( или четки или износени неравномерно втулки на оста)
              При това положение не е ли нормално при някакви обороти да се колебае зареждането?
              на празен ход ,при включени къси светлини - 13.7 волта ,при 2500 със дълги ,габарити за мъгла ,халогени и отпление на задния прозорец - 13.8, на същите без консуматори - 14.35

              Все пак ще го смъкна тия дни и ге го занеса да го проверят специалисти.
              Благодаря за съвета.
              ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

              Comment


              • #8
                мисля че алтернатора си е ок, но и при мен примигва само таблото на пуснат мигач, но е слабо, но все пак го има...


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Хлабава връзка (губене на маса) във веригата на релето за мигачите ?
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #10
                    Аз не казвам чее на 100% от това, но ако наистина няма слаба маса някъде , то е от алтернатора. И моята премигва като пусна мигача и ходих на майстор и той ми каза че правели така като започнели да се износвали втулките или четките, без да има колебание на зареждането при замерване с мултицет.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Колеги ,благодаря за отзивчивостта ,но смятам че при мен примигването е далеч над "допустимото"защото и лампата за зареждане също примигва задно с мигача.Това само на пътепоказател, на аварийни - не .И примигването на зареждането е по скоро сякш в таблото има кандило , а не крушка.Мисля си (понеже не успявам да инсталирам аутодата),при някои коли възбуждането на алтернатора минава през лампата на таблото.Ако при алфата е така ,дали е възможно от лоша маса на табло или реле да се губи възбуждането на алтернатора.
                      Благодаря предварително.

                      ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

                      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                      Хлабава връзка (губене на маса) във веригата на релето за мигачите ?
                      Смяташ , че е необходимо да прегледам холдъра за предпазителите?
                      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                      Comment


                      • #12
                        на 155-цата не минава през лампата за акумулатора възбуждането на динамотоа и да минава при подаване на газта трябва тръгне принудително да зарежда.
                        Така че не му мисли а си свали динамото стига да не е на много куфти място.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Аз не казвам чее на 100% от това, но ако наистина няма слаба маса някъде , то е от алтернатора. И моята премигва като пусна мигача и ходих на майстор и той ми каза че правели така като започнели да се износвали втулките или четките, без да има колебание на зареждането при замерване с мултицет.
                          На тоя майстор му кажи да си смени професията!
                          Ако няма колебание динамото, какво търси в него!?
                          Мигачите и аварийното се захранват от различни места.
                          Мигачите от линията на контакт , а там влиза и таблото.
                          Аварийните са постоянно под напрежение.
                          Товара на мигачите е значителен, спрямо останалите консуматори в таблото. Около 5 А. Една хлабава или клеясала връзка е достатъчна.
                          Другата вероятност е да окъсява някоя крушка.
                          При аварийни, понеже захранването е по-усилено, а и се използва по-рядко, а и е отделно от таблото, тоя пад може и да не се прояви.
                          Забележи, дали го прави само при ляв или само при десен мигач.
                          Ако е така- търси късо.
                          Ако е и при двата- търси по захранването.
                          Успех!

                          ЕДИТ: И колеги не ръчкайте излишно по динамото в такива случаи. Акумулатора е по-мощен от динамото и такива премигвания не се получават от него.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря за отговорът.Прави го и в двете посоки , но не винаги.Заравям се да търся хлабави връзки ,клеясали клеми и др.
                            ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
                              Благодаря за отговорът.Прави го и в двете посоки , но не винаги.Заравям се да търся хлабави връзки ,клеясали клеми и др.
                              Мисля че е точно това, защото сега направих тест само на контакт, без да работи двигателя, като пусна ляв или десен мигач ми попримигва и таблото, но като пусна аварийните няма мигане... или плюс-а към таблото или някоя маса е проблема вероятно...


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment

                              Working...
                              X